torsdag 12 augusti 2010

Sommarlovet går mot sitt slut!!!


Detta sommarlov har varit superbra,nästan 5 veckors strandliv,jätterolig sommarfest o nya bekantskaper.. Jag är mer än nöjd.Stickat,virkat o krokat har jag gjort en hel del.
Skrev in mig på gymmet i måndags o ser framemot att utöka vikter o få bättre kondition o mindre ont i kroppen.
Samma vecka barnen börjar skolan så börjar stickgrupperna o förhoppningsvis mitt efterlängtade jobb som kursledare på Studieförbundet Vuxenskolan.
Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare nu när allt ska gå tillbaka till den vanliga lunken..
Sticka/virka/kroka lugnt

1 kommentar:

  1. Den där *pekar* bilden på stick-korgen tycker jag om, så jag har kopierat in den på lilla datorn och väntar nu på tillstånd att använda den om det går bra? :)

    SvaraRadera